Starmaxx Incurro Winter W870 245/65 R17 111H RF

Opony dobrej jakości. Marka pochodzi z Turcji.
Uwaga: Jeśli na zdjęciu pokazana jest opona wraz z felgą, ilustracja ta ma znaczenie wyłącznie orientacyjne. Wysłana zostanie Państwu tylko opona.
Starmaxx Incurro W870
Opona zimowa 4x4; profil z wytrzymałymi klockami, zaprojektowana do pojazdów z napędem na 4 koła zapewnia stabilność.
Technologia i zalety
FST - Technologia drobnoziarnistej krzemionki
Mieszanka krzemionkowa bieżnika Full Silica zachowuje elastyczność nawet w bardzo niskich temperaturach oraz zapewnia doskonałe hamowanie i prowadzenie na śniegu i lodzie.
OPASANIE BEZSZWOWE
Bezszwowa, spiralna osłona nylonowa 0° i szerokie opasanie stalowe. Poprawia jednorodność, zapewniając płynniejszą jazdę, trwałość i mniejsze zużycie bieżnika.
JEDNOLITA DRUTÓWKA Z POJEDYNCZYM OPLOTEM I TWARDY WYPEŁNIACZ STOPKI
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Większa stabilność poprzeczna przy pokonywaniu zakrętów z dużą prędkością i jednorodność zapewniające płynniejszą jazdę.
Etykiety UE / Klasy wydajności
Unijna etykieta na opony / klasy efektywności
Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.
Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).
Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.
General Product Safety Regulation (GPSR)
AKO International B.V.
Weegschaalstraat 3, 5632CW Eindhoven, Netherland
+31 040 – 2911 200
label@petlas.com.tr
http://www.petlas.com/