General GRABBER AT3 255/65 R16 109H

Marka pochodząca z USA. Specjalizacja w oponach 4x4.
Uwaga: Jeśli na zdjęciu pokazana jest opona wraz z felgą, ilustracja ta ma znaczenie wyłącznie orientacyjne. Wysłana zostanie Państwu tylko opona.
Opona, o doskonałych właściwościach jezdnych w terenie, gwarantująca pewność prowadzenia na utwardzonych nawierzchniach, przeznaczona do SUV-ów, pickupów oraz pojazdów terenowych.
- Przekonaj się o doskonałej przyczepności
- Zjedź bez obaw z utwardzonych szlaków
- Ciesz się najwyższym poziomem komfortu
Przekonaj się o doskonałej przyczepności.
Innowacyjna rzeźba bieżnika zapewnia doskonałą przyczepność na różnych nawierzchniach dzięki, "wgryzającym" się w nią krawędziom. Bark opony z otwartą konstrukcją bieżnika ułatwia samooczyszczanie i podnosi poziom trakcji podczas jazdy po błocie.
Zjedź bez obaw z utwardzonych szlaków
Wykonany z wytrzymałej mieszanki gumowej bieżnik i specjalnie wzmocnione klocki zapewniają wysoką trwałość opony, nawet w trudnych warunkach terenowych. Wraz z ultrawytrzymałym, stalowym opasaniem zwiększają również stabilność przy każdym dozwolonym obciążeniu.
Ciesz się najwyższym poziomem komfortu.
Jednolita geometria bieżnika prowadzi do równomiernego rozkładu obciążenia, zaś zoptymalizowane ustawienie klocków bieżnika pozwala na płynną współpracę z nawierzchnią. Obydwie te cechy sprawiają, że ta typowo terenowa opona charakteryzuje się również wysokim poziomem komfortu jazdy.
Etykiety UE / Klasy wydajności
Unijna etykieta na opony / klasy efektywności
Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.
Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).
Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.
General Product Safety Regulation (GPSR)
Continental Reifen Deutschland GmbH
Continental-Plaza 1, 30175, Hannover, Germany
+4951193801
Customerservice_Tires@conti.de
www.continental-tires.com