0221033788 (Poniedziałek - Piątek od 8:00 do 18:00)

Bridgestone Blizzak LM-25 195/60 R16 89H, MO DOT2019

Bridgestone

Właściciel marki to japoński koncern Bridgestone Corporation. Opony klasy HP i UHP. W latach 2007-2010 wyłączny dostawca ogumienia do wyścigów Formuły 1.

Bridgestone Blizzak LM-25

Uwaga: Jeśli na zdjęciu pokazana jest opona wraz z felgą, ilustracja ta ma znaczenie wyłącznie orientacyjne. Wysłana zostanie Państwu tylko opona.

tylko 405,79
Koszty przesyłki są już zawarte w cenie!!

Ilość:

Rozmiar opon:195/60 R16 89H zmień
Opony: Opony zimoweOpony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki z symbolem śnieżynki
MO Oryginalne wyposażenie - Mercedes
Opinie klientów:
Etykieta opon UE:Opór toczenia E Przyczepność na mokrej nawierzchni B Emisja hałasu B72 dB
Numer artykułu:R-500056
Indeks prędkości :H: opona jest do prędkości do 210 km/h dozwolona.
Wyniki testów Typ Blizzak LM-25:
auto motor und sport 10/2008 (german)
ÖAMTC 09/2008 (german)
AUTO BILD 09/2008 (german)
TCS - Technik, Umwelt und Wirtschaft 09/2008 (german)
AUTO BILD 10/2007 (german)
więcej
ÖAMTC 09/2007 (german)
Stiftung Warentest 09/2007 (german)
TCS - Technik, Umwelt und Wirtschaft 09/2007 (german)
auto motor und sport 09/2006 (german)
auto motor und sport 10/2005 (german)

Zalety:

  • Doskonała trakcja na śniegu
  • Wyjątkowo długie przebiegi
  • Precyzyjne sterowanie w zakrętach

Bridgestone Blizzak LM-25 to opony zimowe stworzone na potrzeby północnej, kontynentalnej części Europy mają na celu umocnienie pozycji Bridgestone na bardzo wymagającym rynku europejskim.

LM25 i LM25V to opony zaprojektowane dla pojazdów wysokich osiągów, limuzyn oraz samochodów klasy GT. Te dwa nowe lamelowane modele opon zawdzięczają doskonale zrównoważone osiągi najnowszym osiągnięciom Bridgestone w zakresie technologii symulacji komputerowej.

Zbalansowanie parametrów dotyczących optymalnej przyczepności oraz bezpiecznego prowadzenia na lodzie, śniegu oraz błocie pośniegowym przy jednoczesnym zachowaniu doskonałych właściwości jezdnych na mokrej oraz suchej nawierzchni jest bardzo trudnym zadaniem. Kompromis został jednak osiągnięty dzięki zastosowaniu zaawansowanych dynamicznych programów symulacji zachowania opony na ośnieżonej i mokrej nawierzchni.

Wynikiem badań jest nowy wzór bieżnika ze zmniejszoną o 9% powierzchnią niezabudowaną, zapewniającą lepszą przyczepność na lodzie. Soczewkowy kształt klocków bieżnika w jego centralnej części redukuje turbulencje wodne, zmniejszając w ten sposób ryzyko aquaplaningu.

Natomiast blokowy układ klocków w części bocznej bieżnika wpływa na obniżenie poziomu hałasu. Trójwymiarowe nacięcia krawędzi bieżnika, zaprojektowane przy wykorzystaniu najnowszej technologii symulacji nacisku zwiększają twardość klocków o 10% pomimo ich dużego zagęszczenia, co z kolei wpływa na zwiększenie przyczepności opony.

Taka konstrukcja zapewnia większą powierzchnię kontaktu opony z nawierzchnią w centralnej części bieżnika, poprawiając w ten sposób przyczepność oraz hamowanie na śniegu i lodzie.

Jednocześnie równomierny rozkład sztywności klocków na całej szerokości bieżnika zwiększa odporność opony na nieregularne zużycie. Mieszanka bieżnika nowych opon zawiera zdecydowanie więcej krzemionki niż mieszanka LM18 i LM22.

Ta sama formuła znajduje zastosowanie w LM25V, wpływając na zbalansowanie osiągów na mokrej oraz suchej nawierzchni, a także poprawę żywotności opony. Najpopularniejsze rozmiary nowych opon Blizzak zostały wprowadzone na polski rynek w lipcu 2004.

Asortyment dostępnych rozmiarów będzie sukcesywnie rozszerzany w kolejnych latach.

Wróć do wyników wyszukiwania



Etykiety UE / Klasy wydajności

Label: E-B-72

12opony.pl - oferta przez Delticom AG 0